ÉN NAGYON GAZDAG VAGYOK

 



"ÉN NAGYON GAZDAG VAGYOK" 

 

"Gazdag" nemcsak az az ember, akinek sok pénze van. 

Bár azt mondják, hogy a pénz nem boldogít, de nem mindegy, hogy egy viszonylagos anyagi jólétben élsz, vagy minden hónap végén aggódni kell, hogy kihúzod-e fizetésig.

Ugye, az előbbi jobban emeli a boldogság-szintet?!

 

Igazán gazdag az,

- aki meg van elégedve az életével, aki boldogan éli meg a jelent, aki észreveszi a szépet és a jót az életben.

 

- aki megéli a pillanat örömét.

 

- aki szellemi - lelki - anyagi gazdagságban él.

 

Először gazdagnak kell érezned magad ahhoz, hogy az életben gazdag legyél.

 

 

Ez a mantra az anyagi, lelki  és szellemi gazdagságra is vonatkozik.

 

Te mit gondolsz a "gazdagságról"?

Írd meg kommentben!

 

Köszönöm, hogy velem tartasz!

Ha tetszett amit olvastál, oszd meg másokkal is!



További boldog napot!

 

Ritz Andi - a tudatos boldogság-építő

andi@ritzandi.hu



Látogass el A TUDATOS BOLDOGSÁG ÚTJÁN blogomra is 

 

KATTINTS IDE



Csatlakozz hozzánk a Facebookon!  CSATLAKOZOM



Célom és küldetésem:

„Segíteni azoknak, akik ki akarnak kerülni a negatívitás mocsarából és pozitívabban, magasabb energiaszinten, BOLDOGABBAN, egészségesebben, jobb anyagi körülmények között szeretnék élni az életüket.”


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

FELELŐSSÉGET VÁLLALOK

"NAGYON BOLDOG VAGYOK!"

MINDEN NAP MOSOLYGOK